Podyplomowe Studium Zarządzania Marką SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902, 02-554 Warszawa tel.: (022) 564 93 49, 849 50 84; faks: (022) 646 61 15
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1541 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja IV (w trybie wieczorowym) - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.); zapisy przyjmowane były od maja 2006 roku.
- Edycja V (w trybie zaocznym) - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.); zapisy przyjmowane były od maja 2006 roku.
- Edycja VI (w trybie wieczorowym) - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.); zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 roku.
- Edycja VII (w trybie zaocznym) - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.); zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 roku.
Poniższe informacje dotyczą edycji VI i VII.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 6 000 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach).
Czesne obejmuje koszt zakupu materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
:: Numer konta dla edycji VI :: 37 10600034 5005 0604 0432 0006 Tytuł wpłaty "500-06-0432" - edycja wieczorowa (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
:: Numer konta dla edycji VII :: 58 10600034 5005 0604 0433 0007 Tytuł wpłaty "500-06-0433" - edycja zaoczna (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).
Przewiduje się uczestnictwo w studium około 30 słuchaczy.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- życiorys,
- odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej (dyplom licencjata lub magistra),
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego (lub odpowiedniej jego raty) na konto uczelni,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione,
- w przypadku płatności ratami - oświadczenie o wpłacie drugiej raty,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium.
» Cel studium
Celem studium jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstw do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką/portfelem marek przedsiębiorstwa.
» Adresaci studium
Studium skierowane jest do kierowników marek, kierowników produktów, pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych, domów mediowych, pracowników działów PR oraz innych osób:
pragnących pogłębić wiedzę na temat strategicznych aspektów zarządzania marką jako istotnym niematerialnym aktywem przedsiębiorstwa,
zainteresowanych uzyskaniem wiedzy na temat specyfiki działań związanych z kreowaniem silnej marki,
pragnących poszerzyć wiedzę i praktyczne umiejętności na temat przygotowywania i wdrażania operacyjnego programu działań dla marki,
zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat znaczenia i wykorzystania marki jako czynnika przewagi konkurencyjnej firmy na rynku,
pragnących poszerzyć umiejętności w zakresie zarządzania portfelem marek przedsiębiorstwa,
zainteresowanych uzyskaniem wiedzy na temat mechanizmów oddziaływania marki na decyzje zakupowe nabywców,
pragnących poszerzyć wiedzę o metodach badań marketingowych służących podejmowaniu optymalnych decyzji odnośnie do marki,
pragnących poznać nowe techniki komunikowania atrybutów marki,
zainteresowanych problematyką współpracy przedsiębiorstw z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie kreowania marki,
pragnących poszerzyć wiedzę o korelacjach między kreowaniem marki / marek a tworzeniem jednolitego wizerunku przedsiębiorstwa.
» Wykładowcy
Wykładowcami prowadzącymi zajęcia w ramach studium są zarówno pracownicy SGH specjalizujący się w tematyce studium, jak i praktycy ze znanych agencji reklamowych i instytutów zajmujących się badaniami rynku.
» Program studium
Program ramowy studium obejmuje:
- Zarządzanie marketingiem (16 godz.)
- Badania marketingowe - podstawy (8 godz.)
- Badania marketingowe w zarządzaniu marką (12 godz.)
- Marka a postępowanie nabywców na rynku (8 godz.)
- Prawne aspekty zarządzania marką (16 godz.)
- Strategiczne aspekty zarządzania marką (22 godz.)
- Plan operacyjny marki; Planowanie kampanii promocyjnej marki (20 godz.)
- Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym (4 godz.)
- Marketing marek luksusowych (4 godz.)
- Zarządzanie marką pośrednika (4 godz.)
- Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym (8 godz.)
- Zarządzanie marką a zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa (12 godz.)
- Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej (8 godz.)
- Sponsoring jako narzędzie kreowania marki (8 godz.)
- Internet w zarządzaniu marką (8 godz.)
- Programy lojalnościowe (6 godz.)
- Językowe aspekty zarządzania marką (4 godz.)
- Wizualizacja marki (4 godz.)
- Wycena wartości marki (8 godz.)
Program studium obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.
Na zakończenie studium słuchacze przystępują do egzaminu końcowego.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są od maja tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.
Zajęcia w ramach edycji wieczorowej odbywać się będą co tydzień, w środy i czwartki, w godzinach 17:10-20:40.
Zajęcia w ramach edycji zaocznej odbywać się będą dwa lub trzy razy w miesiącu, w soboty.
Kierownik studium: dr Marzanna Witek-Hajduk
» Dodatkowe informacje i zapisy
Kolegium Gospodarki Światowej al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902 02-554 Warszawa
tel.: (022) 564 93 49, 849 50 84 faks: (022) 646 61 15
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: Barbara Zadroga, e-mail: barbara.zadroga@sgh.waw.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|